Pretecst – Zgomot de pian (2009)

|

TRACKLIST:

01 - intro
02 - 8 am
03 - Zile libere feat. Mihaela
04 - Vrei sã fii ca mine feat. Baros
05 - Te astept acasã feat. Pralea
06 - Va fi bine feat. Jenicã Harja
07 - Pune-te-n cap
08 - La cine vii feat. Kheops & Lucian B
09 - Skit (Nopti perverse)
10 - Ele vor sex
11 - Dans
12 - Trezeste-te feat. Kreuzet
13 - Body project
14 - Uite cum e
15 - Pot zbura
16 - Adunare generalã feat. Pascal, Kreuzet, Kheops
17 - Pânã la moarte feat. Mihaela
18 - Outro
19 - Ai uitat tot (Bonus Track)

download: cumpara-l

Primul material oficial, Pretecst.
Material la care au participat la realizarea lui oameni ca: Kreuzet (Midiots), Baros (Studiourile Fara Logica & V.A.M. United Germany), Kheops, Coman Adrian, Jenica Harja, Mihaela, Alexandra, Miron Laura Carmen, Pralea Valentin, Pascal (Dementorii), Dan Razvan (Manager Midiots) si multi altii.

Acest material a fost inceput in 2007, urmand a fi lansat in 2008, nu a fost sa fie asa. Am lucrat la foarte multe piese la care am renuntat si le-am inlocuit cu altele mai bune, am incercat sa abordam subiecte noi, un stil diferit de muzica pe care nu il poti incadra in gangsta rap, underground, r&b…. etc.. e undeva intre toate genurile.
Am combinat percutii latino cu ritm de hip-hop, ritm de hip-hop cu armonie rock, versuri rap pe instrumentale swing, funk, pop… etc…

Nu este un material pentru rapperi, hip-hoperi, manelisti, houseri…. E un material pentru toate genurile de ascultatori, un material la care s-a lucrat cu profesionalism si cu multa dedicatie pentru muzica.

Albumul contine si piesa “La cine vii” feat. Kheops & Lucian B. la care s-a filmat si un videoclip pe care il gasiti pe (link youtube)
Acum in 2009 lansam acest material care speram sa contina macar cate o melodie pentru fiecare gen de ascultator.

Va multumim !
Pretecst.

Pretecst feat. Kheops & Lucian B. - La Cine Vii [Video]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu